“The Internet is the most important single development in the history of human communication since. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Komunikacja e-marketingowa - od czego zacząć?




Ostatnie wyniki raportu przygotowanego przez IAB Polska i firmę doradczą PwC jednoznacznie wskazują, że promocja w internecie rozwija się bardzo dynamicznie czego potwierdzeniem jest fakt, iż polscy reklamodawcy w 2010 roku wydali na działania marketingowe w sieci ponad 1,5 mld zł o 200 mln zł więcej niż w roku 2009.


Niestety duża część tych pieniędzy jest wydatkowana w sposób, który nie gwarantujezwrotu z inwestycji (ROI). Dzieje się tak dlatego, że wielu marketerów w niewłaściwy sposób dopasowuje strategię marketingową do działań w internecie, czego efektem jest niespójna i nieskuteczna komunikacja marketingowa online oraz dobór niewłaściwych narzędzi i taktyk marketingowych.

0 komentarze:

Prześlij komentarz