E-marketing w stomatologii
Stomatologia to dziedzina polskiej gospodarki, która jest jedną z przodujących branż pod względem rozwoju rynku. Według danych Polskiej Izby Ubezpieczeń w 2010 r. prywatne wydatki na stomatologię były wyższe średnio o ok. 11 procent w stosunku do roku poprzedniego i wyniosły ok 4,6 mld zł. Największe przyrosty notowane były w implantologii, ortodoncji i protetyce.
W 2009 roku w niepublicznych gabinetach udzielono 27,3 mln porad stomatologicznych, ponad siedmiokrotnie więcej niż w placówkach publicznych.
Komunikacja emarketingowa w branży stomatologicznej
Usługi stomatologiczne jako produkt znajdują się w fazie dojrzałości, która ma zasadniczy wpływ na działania w zakresie komunikacji marketingowej. W nowoczesnym marketingu również w stomatologii, fundamentalne znaczenia ma wykorzystanie internetu. Jak zatem wygląda marketing internetowy usług stomatologiczny w Polsce?
Więcej na: http://www.damiankowalczyk.pl/2011/02/emarketing-w-stomatologii.html
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
2 komentarze:
Ładnie to wygląda.
Nigdy nie miałam do czynienia z tą branżą, ale w sumie sam marketing zazwyczaj mocno się nie zmienia. Na sam początek na pewno fajnie jest przeczytać artykuł https://push-ad.com/blog/cpc-cpm-cpl-cpa-cps-podstawowe-pojecia-marketingowca/ gdyż tam wyjaśniono podstawowe pojęcia.
Prześlij komentarz